Taşındım! Yeni adresim: http://nanoturkiye.net

14 Temmuz 2008 Pazartesi

Sinan Zengin İle Röportaj

Bugün biraz heyecanlıyım, çünkü bugün sizlerle blogumun ilk röportajını paylaşacağım. Günün Nano Ürünü bölümümüzden sonra şimdi de röportaj bölümüz oldu. Umarım beğenirsiniz.

İlk röportajımızı Lovalite firmasında çalışan Sinan Zengin ile yaptık. Sinan Zengin'in amacı, Lovalite'yi Türkiye pazarına sokmak. Umarım röportaj amacına ulaşır.



Öncelikle kendinizden kısaca bahseder misiniz?


Lovalite logoAdım Sinan Zengin, Lovalite isimli Fransız firmasının ticari bolümünde çalışıyorum.
Brahim Dahmani polimer mikro sivri uç buluşunu yaptıktan sonra, ürünlerinin patentini aldı ve 2005 yılında Fransa'da, Lovalite isimli firmayı kurdu. Firma olarak yakın alan mikroskopları, atomik kuvvet mikroskopları satıyoruz; ayrıca "FDTD modeling solution" yazılımının Avrupa'da dağıtımını yapıyoruz. Bu yazılım, nanoteknolojik sentez deneyi yapmak için kullanılıyor.
Müşterilerimizin % 70'i Fransa dışından. Lovalite bugün 5 kişiden olusuyor :
- Müdür: Brahim Dahmani
- 2 kişi Ticaret bölümünde
- 2 kişi üretim bölümünde

Zaman ile firmayı geliştirmeyi düşünüyoruz. İtalya, Amerika ve Kuzey Kore'de dağıtıcımız var.


Nanoteknolojiyi nasıl tanımlıyorsunuz?

Bugün nanoteknolojide birçok icatlar bulundu ama hâlâ pek tanınmayan bir ilgi alanı ve teklif edilen yöntemler pek uygun değil. Biz bu alanı geliştirmek için yeni inceleme yöntemleri sunuyoruz. Ürunlerimiz nanoteknolojinin yeni alanlarını keşfetmeyi sağlayacaktır.


Ürünlerinizin özellikleri nedir?

Ürunlerimiz nanoçapında mikroskoplar üzerinde kullanılıyor. Başarılı sonuçlar veren ürünlerimiz hem verimli, hem güvenilir ve alınan ölçülerin kalitesi diğer ürünlere göre daha kaliteli ve maliyeti daha ucuz.


Türkiye'ye nasıl açılmayı düşünüyorsunuz, ilgilenmek isteyenlere mesajınız ne? İlgilenenler hangi adımları atmalılar?

Lovalite firmasına gireli 8 ay oldu ve profesyonel hayatımda hep Türkiye ile çalışmayı planlıyordum.Ürünlerimiz Dünya'nın birkaç ülkesinde satıldığı için, ben Türkiye'nin de faydalanmasını istedim ve projemi patronuma teklif ettim, o da onayladı. İnternette araştırmalar yaparak Türkiye'de bu dal ile ilgilenenler ile temas kurmaya çalışıyorum, amacım Lovalite firmasını temsil edebilecek ve ürünlerini dağıtabilecek bir firma bulmak. O firma müşteri bulana kadar, müşteri araması ile ben ilgileneceğim.
Mesajım ise, bu ürünler yeni icat edildiğinden şimdilik pek tanınmış değiller, ama inanıyorum ki firmamızın ürünleri kaliteli olduğundan ve patentimiz sayesinde bu ürünü piyasaya teklif eden firmalar da nanoteknolojide büyük buluşlar yapacaklardır. Piyasada bulabileceğiniz firma biziz.
İlgilenenler öncelikle internet sitemizi ziyaret edebilirler : http://www.lovalite.com

Sivri uçlu optik lifleri ihtiyacınıza göre üretiyoruz, bizim ile iletişim kurmak isteyenlere numaramı ve e-posta adresimi veriyorum:
- e-posta : zengins@lovalite.com
- Numaram : 00333.81.53.26.25

Evet, röportajımız burada bitiyor. Sayın Sinan Zengin'e röportaj isteğimi kabul ettiği için tekrar teşekkür ediyorum. Gelecek röportajlarda görüşmek üzere.

 

Yukarı